Biznes-farishta - bu ko'p hollarda o'z mablag'larini (shuningdek, aloqalar va ko'pincha o'z vaqtini) rivojlanish va rivojlanishdan oldingi davriga sarflaydigan xususiy investor. Ushbu xususiyat tufayli farishtalar sarmoyalari eng xavfli hisoblanadi - startap kompaniyalarning atigi 40 foizi investitsiyalarning navbatdagi bosqichiga o'tishga qodir. Odatda A davrida biznes farishtalari o'zlarining ulushlarini asoschilarga yoki venchur fondlariga qaytarib sotishgan holda, biznesdan chiqib ketishadi. Erta investitsiyalar juda xavfli bo'lganligi sababli, farishtalar odatda kompaniyada juda katta ulushni talab qiladilar - 25% dan. Qoida tariqasida, biznes farishtasi tajribali tadbirkor bo'lib, u investitsiya kiritmoqchi bo'lgan sohada tajribasi va aloqalariga ega. Rivojlangan davlatlarda ishga tushirilgan startaplar va farishtalar sarmoyasi uchun pulga ega, ammo tadbirkorlik va sarmoyaviy tajribaga ega bo'lmagan, passiv investorlarga aylanadigan tajribasiz odamlarga yordam beradigan assotsiatsiyalar mavjud bo'lib, ular mahsulotlarga qiziqmasdan va ularni rivojlantirmasdan startaplarga sarmoyalar kiritadilar.