Nega biz Oʻzbekistonda oʻz ofisimizni ochishga qaror qildik — Optimo (Gruziya) kompaniyasi bosh direktori bilan intervyu

Oʻz biznesini rivojlantirish uchun Oʻzbekistonni tanlagan IT Parkʼning yangi rezident kompaniyalari bilan tanishtiruvchi davom ettiramiz. Bugun biz Gruziyaning Tbilisi shahrida joylashgan SaaS (Software as a Service) kompaniyasi — “Optimo” haqida gapirib beramiz. “Optimo” bosh direktori Nikoloz Popxadze kompaniyaning tashkil topishi, Oʻzbekistonga kirib borishi va kelajakka boʻlgan qarashlari haqida oʻz fikrlari bilan oʻrtoqlashdi.

“Optimo” kompaniyasining faoliyati bundan toʻrt yil oldin Tbilisi shahrida boshlangan va jamoa kichik va oʻrta korxonalar uchun zaxira va sotuvlarni samarali boshqarish boʻyicha dasturiy taʼminot yetkazib berish bilan shug‘ullangan. Foydalanish uchun qulay va arzon yechimlarga eʼtibor qaratgan “Optimo” kompaniyasi Gruziya bozorida tezda oʻz oʻrnini topdi va SaaS platformasining samaradorligini isbotladi.

Kompaniya kengayish yoʻllarini izlar ekan, jamoa oʻz eʼtiborini raqamli transformatsiyalar uchun yetuk bozor hisoblangan Oʻzbekistonga qaratdi. Nikoloz Popxadze Oʻzbekiston bozoriga kirish boʻyicha strategik qarorni alohida taʼkidlab, mamlakat hududining kattaligi va anʼanaviy bozorlarda davom etayotgan raqamlashtirish islohotlarini tilga oldi. Kompaniya bosh direktori soliq imtiyozlari va turli dasturlar orqali qoʻllab-quvvatlash kabi imtiyozlarni taklif etayotgan IT Parkʼning bu boradagi muhim rolini taʼkidladi.

“Optimo”ning Oʻzbekistonda faoliyat yuritishi muhim bosqich boʻlib, kompaniya mahalliy jamoani tashkil etishda allaqachon dastlabki qadamlarni tashladi. Popxadzening taʼkidlashicha, ular 20 nafar xodimni ishga qabul qilishgan va asosiy eʼtiborni qoʻllab-quvvatlash va savdolar boʻyicha mutaxassislarga qaratishgan. Jamoaning malakasi oʻquv mashgʻulotlari, jumladan, Oʻzbekistonlik hamkasblariga bilim berish uchun xorijiy murabbiylar bilan hamkorlik qilish orqali oshiriladi.

“Optimo” kompaniyasi yangi bozorda duch kelgan muammolar orasida byurokratik toʻsiqlar va sertifikatlarga boʻlgan ehtiyoj — moslashish jarayonining uzoq davom etishiga hissa qoʻshadigan omillar mavjud. Bundan tashqari, kompaniya bulutga asoslangan yechimlarni hisobga olgan holda, ayrim hududlardagi internet qamrovi bilan bog‘liq muammolarga toʻqnash kelmoqda. Ushbu muammoni hal qilish va uzluksiz xizmat koʻrsatishni taʼminlash maqsadida mahalliy operatorlar bilan muzokaralar olib borilmoqda.

Nikoloz Popxadze Oʻzbek xalqining mehmondoʻstligi va madaniy boyligi haqidagi fikrlari bilan oʻrtoqlashdi va uning mashhur gruzin mehmondoʻstligi bilan oʻxshashligini taʼkidladi. “Optimo” kompaniyasi qisqa vaqt ichida Oʻzbekiston IT-landshaftida kuzatilgan ijobiy oʻzgarishlarni qayd etib, qulaylik uchun strategik jihatdan Toshkent markazi yaqinidagi ofisni tanladi.

Kelajakka nazar tashlar ekan, “Optimo” kompaniyasi Oʻzbekiston va Yaqin Sharq mintaqasida raqamli oʻzgarishlarning drayveriga aylanishni boʻlishni maqsad qilgan. Popxadze Oʻzbekistonni kompaniyaning qoʻshni davlatlarga kengayishga tayyor boʻlgan Yaqin Sharqdagi markazi sifatida tasavvur qiladi. Kompaniyaning shunchaki xizmat koʻrsatuvchi provayderdan koʻra koʻproq boʻlishga intilishi raqamli asrda biznesning rivojlanishiga yordam beruvchi zamonaviy vositalarni taklif qilish rejalari orqali yaqqol koʻrinib turibdi.

Oʻzbekiston raqamli inqilobga yaqinlashar ekan, “Optimo” kompaniyasining hikoyasi mintaqada sezilarli taʼsir koʻrsatishi mumkin boʻlgan global texnologik kompaniyalarning salohiyatini koʻrsatadi. Gruziyadan Oʻzbekistonga qilingan sayohat hamkorlik, innovatsiyalar va raqamli kelajakka umumiy qarashning kuchini namoyish etadi.

2024-01-25