Nomzodlardan kutib qolamiz:
— Raqamli marketing boʻyicha tajriba kamida 2 yillik tajriba;
— Marketing va reklama sohasidagi ilgʻor tendensiyalarni bilish;
— Marketing byudjetini turli xil transport kanallari oʻrtasida taqsimlash;
— Facebook, Instagram, Telegram, YouTube va boshqa reklama platformalari;
— Google Analytics, Yandex Metrika, Google AdWords, Google Tag Manager, Google Key Planner, Facebook bilan ishlash qobiliyati;
— Kontent rejasini tuzish, konsepsiyani aniqlash va MA taʼsirining asosiy vositalarini aniqlash qobiliyati.
Xizmat vazifalari:
— Raqamli strategiyani ishlab chiqish va amalga oshirish;
— Reklama kampaniyalarini rejalashtirish va byudjetlashtirish;
— Reklama kampaniyalarini oʻtkazish, ularning samaradorligini baholash;
— Kompaniyaning veb saytini qoʻllab-quvvatlash va targʻib qilish;
— Sayt trafigini kuzatish;
— SEO audit va optimallashtirish;
— Oʻzaro hamkorlik hamda vazifalarni belgilab olish;
— Reklama vazifalarini amalga oshirish uchun pudratchilarni jalb qilish va muloqotda boʻlish;
— Kontekst va tarketing reklamalari koʻrsatkichlarni tahlil va nazorat qilish, samaradorligini koʻtarish. Google AdWords, Google Analytics va Yandex Metrika bilan ishlash.
Ish shartlari:
- OʻzR mehnat kodeksi boʻyicha rasmiy ishga joylashish;
- Barqaror rivojlanayotgan yosh tashkilotda rivojlanish.
- Ish jadvali: 5/2 9: 00 dan 18: 00 gacha.
Agar siz vakansiyaga qiziqqan boʻlsangiz va bizga mos kelaman deb hisoblasangiz, iltimos, quyidagi raqamga murojaat qiling: +998 99 810 60 35 (Sitora, HR menejeri).
2020-07-02