IT Park eksport salohiyatini kuchaytirmoqda: i-Call International O‘zbekiston bozoriga kirmoqda

IT Park Uzbekistan xizmatlar eksportini rivojlantirish departamenti rahbari Jahongir Kagirov “i-Call International” kompaniyasi asoschisi va bosh direktori Ammad Chima bilan amaliy uchrashuv o‘tkazdi. Uchrashuv kompaniyaning O‘zbekistondagi ofisini ochishga tayyorgarlik doirasida bo‘lib o‘tdi.

“i-Call International” — tibbiy muassasalar mijozlari, sug‘urta kompaniyalari va bemorlar uchun ixtisoslashtirilgan xizmatlar ko‘rsatuvchi Amerika kompaniyasidir. Asosiy yo‘nalishlar qatoriga bir nechta tillarda tarjima qilish va qo‘llab-quvvatlash, kadrlar autsorsingi va sog‘liqni saqlash sohasida HR-konsalting kiradi. Kompaniya xizmat ko‘rsatish sifatini oshirish va narxini pasaytirish uchun raqamli texnologiyalar va ko‘p tilli resurslardan faol foydalanadi. AQShdan tashqari, “i-Call” Pokiston, BAA va boshqa mamlakatlarda faol faoliyat yuritadi va endi O‘zbekistonda ham kengayishni maqsad qilgan.

Ammad Chima kompaniyaning O‘zbekistondagi faoliyatini kengaytirish niyatini bildirdi. Bunday qaror O‘zbekistonda shakllangan boy ko‘p tilli kadrlar zaxirasi tufayli mumkin bo‘ldi. Bugungi kunga kelib “i-Call International” allaqachon O‘zbekistonda yuridik shaxsni ro‘yxatdan o‘tkazgan va IT Park rezidentligiga ariza topshirgan.

Tashrif doirasida ofisni ishga tushirish, xodimlarni dastlabki yollash va xarajatlar hamda xatarlarni kamaytirishga qaratilgan “Zero Risk” dasturida ishtirok etishning asosiy jihatlari ham muhokama qilindi. “i-Call” vakillariga Chirchiq va Jizzaxda ofis ochish imkoniyati taqdim etildi — bunda rivojlangan infratuzilma, logistika qulayligi va BPO sohasida ishlash uchun mahalliy mutaxassislar darajasiga alohida e’tibor qaratildi.

Bundan tashqari, tomonlar xalqaro tadbirlarda o‘zaro ishtirok etish va global autsorsing hamda sog‘liqni saqlash ekotizimida ilgari surish istiqbollarini muhokama qildilar. IT Park Uzbekistan O‘zbekistonni BPO xizmatlari va ko‘p tilli mijozlarga xizmat ko‘rsatish markazi sifatida ilgari surishga qaratilgan qo‘shma tashabbuslar orqali hamkorni qo‘llab-quvvatlashga tayyorligini bildirdi.

“i-Call International” bilan hamkorlik O‘zbekistonning raqobatbardosh kadrlar resurslari, davlat tomonidan qo‘llab-quvvatlanishi va zamonaviy infratuzilmaga ega bo‘lishi tufayli xalqaro autsorsing uchun strategik yo‘nalish sifatida tobora jozibador bo‘lib borayotganini ko‘rsatadi. IT Park Uzbekistan loyihani barcha bosqichlarda qo‘llab-quvvatlashni davom ettiradi va mamlakatning jadal rivojlanayotgan raqamli ekotizimi bilan birga o‘sishga intilayotgan yangi xalqaro hamkorlarni intizorlik bilan kutmoqda.

“i-Call International” kompaniyasi allaqachon O‘zbekistonda jamoa tuzishni boshladi va hozirda koreys, xitoy, nemis, fransuz va yapon tillari tarjimonlarini faol izlamoqda. Ushbu tillardan birini yoki bir nechtasini biladigan mutaxassislar o‘z rezyumelerini quyidagi manzilga yuborishlari mumkin: m.rustamova@outsource.gov.uz. Qo‘shimcha ma’lumotlarni +998 33 331 10 03 telefon raqami orqali olishingiz mumkin.

2025-06-17