Toshkent shahrida 7–9-iyul kunlari Raqamli texnologiyalar vazirligi va IT-park ko‘magida o‘tkazilgan Digital Leadership Forum BPO sohasidagi eng yirik IT-kompaniyalar o‘rtasida hamkorlik va tajriba almashish platformasiga aylandi.
Forum doirasida IT Park Uzbekistan bosh direktori Farhod Ibragimov bir qator uchrashuvlar o‘tkazdi. 9-iyul kuni u Customer Frontline Solutions aloqa markazining bosh direktori Etel Lamagna bilan uchrashdi.
Uchrashuvda tomonlar BPO sohasidagi hamkorlik imkoniyatlarini muhokama qildilar. Etel Lamanya O‘zbekistonda biznes jarayonlari autsorsingiga, shuningdek, Filippinda qo‘llashi mumkin bo‘lgan ushbu sohadagi innovatsiyalarga qiziqishini bildirdi.
“O‘zbekistonga birinchi marta tashrif buyuryapman va bu mamlakat menda katta taassurot qoldirdi. Bu yerda raqamli sanoat jadal rivojlanmoqda. O‘zbekiston iste’dodlarga to‘la. Potensial o‘sish va rivojlanish uchun menimcha, sizning hukumatingiz platformalarni ko‘chirish va ularni rivojlantirish bo‘yicha yaxshi o‘ylangan rejaga ega, ta’kidlaganimdek, sizda juda ko‘p potentsial iste’dodlar bor. Ishbilarmonlik nuqtai nazaridan O‘zbekiston sizning g‘oyalaringizni shakllantirish, rivojlantirish va tashkil etishda doimo yordam beradigan dinamik odamlarga ega bo‘lgan eng yaxshi joydir”.
Uchrashuvda O‘zbekistonda BPO faoliyati bo‘yicha biznes-reja va strategiyani ishlab chiqish muhokama qilindi. Lamanya xonim oʻz faoliyatini yangi mamlakatlarda kengaytirishdan manfaatdor boʻlgan BPO va IT-autsorsing kompaniyalarini jalb qilish orqali Oʻzbekiston bozorini ilgari surishda yordam berishga tayyorligini bildirdi.
Mehmon, shuningdek, IT-kompaniyalarga taqdim etilayotgan qator imtiyozlar, jumladan, soliq imtiyozlari va potentsial investorlarni bevosita qo‘llab-quvvatlashni ham qayd etdi. U O‘zbekiston tadbirkorlik bilan shug‘ullanish uchun ideal mamlakat ekanligini, bu yerda har kim o‘z korxonasi bilan rivojlana olishini ta’kidladi va tadbirkorlik rivojiga katta hissa qo‘shishi mumkin bo‘lgan mahalliy iste’dodlar salohiyatiga ishonch bildirdi.
Ma’lumot uchun: Etel Lamanya - tajribali mutaxassis bo‘lib, u mijozlarga xizmat ko‘rsatish va biznes jarayonlari autsorsingi (BPO) sohalarida bir nechta taniqli kompaniyalarda ishlagan. U keng ko‘lamli operatsiyalarni boshqarish va mijozlar muvaffaqiyatiga erishish bo‘yicha tasdiqlangan tajribaga ega.
Etelning karyerasi Teleperformance, ecompareMO va Acquire BPO kabi mashhur kompaniyalarda katta tajribaga ega. Ushbu rollar unga mijozlarga xizmat ko‘rsatish sohasining turli jabhalari, jumladan, jamoalarni boshqarish, operatsion samaradorlikni optimallashtirish va mijozlarga ajoyib xizmat ko‘rsatish haqida keng tushuncha berdi.
Hozirda Etel Customer Frontline Solutions kompaniyasining aloqa markazi operatsiyalari bosh menejeri. Ushbu rolda u aloqa markazining faoliyatini nazorat qilish, mijozlarga uzluksiz xizmat ko‘rsatishni ta’minlash va doimiy takomillashtirish tashabbuslarini amalga oshirish uchun javobgardir.
2023-07-19